Saturday, March 24, 2007

Kõik läheb varem või hiljem vittu

Kaasa arvatud see tore vene keelt kõnelev noormees,kelle juures ma millegi pärast reede hommikul ärkasin.Keelebarjäär ei takistanud meil teineteise seltsis lõbusalt aega viitmast.Kuigi ma oleks olnud rohkem huvitatud ta tüdrukust..
Ahjaa,tuli meelde,miks ma selle kuti juures ärkasin...Eile tõmbasin litsid saapad jalga,oma kõige lühema kleidi selga,selle peale mantli ning läksin koos Karoliini ja Essuga baaridesse-pubidesse kondama.Kes teab,mille eest võid leida.Mõnikord näkkab kuldkalake ka.
Karoliin ja mina võistlesime tähelepanu pärast nagu alati.Lõpuks jõudsime kompromissile päris hardcore lesbi-showga,mis nii mõnedki poisid kuumaks küttis.Hea lits see Karoliin on,raisk.Pool ilma läbi nikkunud juba..Ega ma siiamaani ei tea,kuhu nemad Essuga maandusid peale eilset laaberdamist.

Hommiku juurde tagasi pöördudes...Mind vaevas kerge pohmelli-peavalu.Natalja (pole aimugi,kes see on ja kust ma ta nime tean) magas jalad laiali kuskil nurgas,püksid rebadel.See noormees,nimetame ta Alekseiks,sest ma tõesti ei mäleta ta nime,magas minu kõrval.Värdjas oli kõik teki enda peale tõmmanud,külm oligi see,mis mind äratas.
Kui ma juba istuli olin end ajanud,otsustasin,et otsiks õige riideid,süüa ja wcd.Esimesena leidsin wc.Edasi selgus mu riiete käekäik.Katki rebitud stringid olid veekeetjas(???),kleit rippus pooleldi köögiaknast välja ning saapad vedelesid esikus.Rinnahoidjat mul loomulikult polnudki.
Tegin endale rahulikult kohvi,suitsetasin,sõin Aleksei külmkappi tühjemaks..Päris tore oli.Päike paistis armsasti.
Kella kümne paiku viskas kopa ette ja mõtlesin,et türatki,te vanad pederastid,mina tõmban siit nahui.Ilmselt Aleksei kuulis,kuidas ma ust nusserdasin,see värd ei tahtnud lahti minna.Alekseil seda probleemi ei olnud,võin kinnitada.Igatahes ta kobises siis midagi sealt voodist oma pohmaselt käreda häälega.Ma võtsin käekotist oma katkised stringid,viskasin talle näkku ja jooksin hullumeelselt naerdes uksest välja.

No comments: