Saturday, March 24, 2007

Laupäev

Peale so-called Aleksei juurest pagemist läksin koju magama.Õhtul võtsin päris kõvasti napsu Karoliiniga,Essu oli väljas.Jõin ennast lihtsalt magama.

Võluvad kaksikud,Carlos ja Carita,vajusid hommikul meie (Minu,Karoliini ja Essu) korterisse.Loll lits Karoliin lasi nad sisse.Hea hoor ta on,ma tahtsin rahus magada.Isegi Karoliini-sugune lammas saab sellest aru,et need kaks mul juba rahus ei lase surra.Kui mul oleks mingi SARS ja kopsupõletik ja 40 celsiust palavikku,siis oleksid nemad ikka umbes nii:"Noh,mis see on siis,keset päeva niimoodi magada!Üles,libu!"
Muide,Carlos ja Carita on kaksikvennad.Millegi pärast on juhtunud nii,et nad mõlemad on biseksuaalid.
Carita on omaette nähtus.Kaksikute vanemad soovisid nii väga tütart saada,et riietasid Caritat titest saati tüdrukuks ja nime panid ka vastava.Kuradi hipid,ma ütlen.Vähem muru ja rohkem ajusid,kivipead.Õnneks on Caritast kasvanud üks sitaks lahe transvestiit.Ehk väärivad ta vanemad siiski mõnda kiidusõna,et nad sellise laheda eluka on üles kasvatanud.
Rõõmustan,et Carita pole soovahetusoperatsioonist vaimustuses.Super!Ma ei kujutaks küll Caritat ilma noxita ette.Ta vaene arvas kuni eelpuberteedieani,et kõigil tüdrukutel on viiner seeliku all.Vähemalt oli tal põhjust rõõmustada,kui ta sai teada,et tal ei ole iga faking kuu menstruatsiooni...
Carlos on silmaga nähtavalt mehisem,kui Carita,kuigi mingi macho mõõtu ei anna ta kunagi välja.Eks ta üks keigarlik tutilakkuja ole.
Tema õnneks rahuldusid emme ja issi vaid ühe "tütrega",aga see tekitab küsimuse,et miks Carlos siis samuti bi on?Carita puhul on see vähemalt suhteliselt puust ja punasest ette tehtud...Kaksikute värk,raisk.Mõlemad on korralikud hoorad,litsakust ja moodi jagavad hästi ning gossip on neil parim.
Igatahes tänase hommiku juurde tagasi pöördudes...Duo C&C tuli peaaegu et kilgates otse minu tuppa ja kukkus sädistama,et oh mis pohma-ja ropsilebra,kuidas ma näen välja nagu rentslilits jne jne.Peitsin pea padja alla ja käskisin neil vittu minna.Nad lõkerdasid naerda ja itsitasid,et mis neil sinna asja,kõik läbi käidud,katsutud ja nähtud.
Sõimasin valimatult,mul oli tõsiselt sitt olla,aga neid munne see ei heidutanud.Tõmbasid teki mu pealt ja käskisid mul "oma palja perse dushi alla vedada".Ma keeldusin.Nad lihtsalt võtsid ja viskasid mind vanni jääkülma vee alla.Kahjuks mõjusid raputamine ja külm nii,et ma sõna otseses mõttes ropsisin ennast täis.

Dushi alt tulles andestasin oma tibukestele kõik,sest nad olid toonud mulle shokolaadi-kirsikooki ja kohv oli ka valmis.Naeratasin malbelt ja lubasin nad strap-on'i kasutades anaalselt sandistada.Carita palus selle kohta kirjalikku lepingut.

Õhtul läksime Caritaga päris füüsiliselt kohe kaklema...Alguse sai action sellest,et vaidlesime,kumb meist rohkem peale läheb jne.Võrdlus võttis lausa eepilised mõõtmed.Ei tea mis türa me kõik seal kokku saime valetatud.Sujuvalt arenes asi üksteise mahategemiseks.Ma olen tiba äkiline muidu mõnikord ja lõin Caritale rusikaga kolmnurka.Vesi silmis,õhku ahmides,pani ta mulle parema käega rämeda litsika kirja ja vasakuga kriipis põse katki.Karjusin nagu elajas ja lõin tal ninast vere välja.Ma ei kannata litsikaid.
Carita hakkas nutma.Mina ka.Lükkasin talle tampaxi ninna ja nutsime üksteise ümbert kinni hoides köögipõrandal.

1 comment:

koletis said...

Tra kui haige!
See on mu lemmik blog nüüd xD