Friday, April 20, 2007

Kohviorgasmid

Täna hommikul oli mul üle väga pika aja võimalus taas kord kogeda üht äärmiselt faking meeldivat ning rahuldustpakkuvat..tunnet.
Jutt käib muidugi kurikuulsast Kohviorgasmist.Nii mõnedki litsid on sellest minu käest juba aastaid tagasi kuulnud,aga vastukaja pole raisad mulle andnud.Pussys,I say.
Kohviorgasmi saamine on väga fantast ja eriline.Kõige parem on see siiski bussis,nagu minu kogemused on näidanud.Vanas logisevas ja meeletult vibreerivas bussis.
Kui tekkis huvi proovida,siis tegevusjärjekord peaks olema selline:
1.Teed kanget kohvi.Suures koguses.Nii pool liitrit.
2.Jood kohvi ära.
3.Lähed bussi peale.
4.And feel the sensation....
Meenub tõepoolest üks kord,kui see tunne oli nii fucking fabulous,et...hakkasin rahvast täis bussis oigama.See ürgne põrguRiist (BUSS!!!mida sa siis mõtlesid?!) tekitas sellises koguses müra,et keegi ei kuulnud mind.
Enamasti ma päris sellise mõnuni ei jõua.Tavaliselt kraban lihtsalt käekotti või kriibin sukad lõhki,endal silmad mõnust kinni ja suu paokil.




I'm psychic,I know what's on you mind
You wanna be fucked from behind

2 comments:

koletis said...

Holy Shit! You are psychic!! :O

Haana said...

Poolest liitrist kohvist tuleb lihtsalt kange põiekas..